Ik heb weer wat van mijn ergernissen van de afgelopen tijd voor jullie verzameld. Kijken jullie mee?
- Energieverkopers die aan de deur komen. Voordat je ook maar boe of bah kunt zeggen houden ze een heel l*lverhaal en sta je dus eindeloos te wachten voordat je kunt zeggen dat je geen belangstelling hebt.
- De nieuwe app van de Rabobank. De Rabobank had een prima app, die precies deed wat je zou verwachten. Je kon makkelijk je saldo checken en ook snel geld overmaken tussen je eigen rekeningen. Om compleet onverklaarbare redenen hebben ze besloten dat er een nieuwe app moest komen. Een app die totaal onoverzichtelijk en tergend traag is. Als de app al opstart, want 9 van de 10 keer loopt ie hopeloos vast tijdens het opstarten. Ergernis alom!
- Online bestellingen die kapot binnenkomen en dat de klantenservice pas na 3 dagen reageert met een knullig antwoord.
- Dat mijn telefoon geen mooie foto’s meer maakt. Vaak krijg ik dit soort foto’s:
- Ouders die hun kinderen in het donker zonder verlichting naar school laten fietsen.
- Dat het weekend altijd zo snel voorbij gaat.
- Dat mijn wasdroger soms wel een half uur zegt dat hij (het is vast een hij) nog 6 minuten bezig is. Daar sta je dan te wachten met een nieuwe lading verse was.
- Dat het niet lukt om een goed opbergsysteem voor handschoenen, sjaals en mutsen te verzinnen. Elke winterse ochtend is het weer wanhopig zoeken. Wie heeft dé oplossing?
Dit waren mijn ergernissen van de afgelopen tijd. Spui hieronder gerust wat jij stom vindt!
Geef een reactie